Äggblåsor och tjejfest!

Ja då hamnade jag här igen då. Men vad tusan ska jag göra? Väskan är packad, ingen är hemma och datorn står påslagen. Jag vill ta en promenad fast igår fick jag ju skoskav på båda fötterna, så typiskt. Jag har verkligen jättekänsliga tassar och skor jag har haft i 2 år kan jag fortfrande få skav av. I detta fallet hade mina jogginsskor nyss tvättats och därav skoskavet. Hur fan går det till? Men värst var ändå för typ 5 år sedan. Jag och Anna skulle ut och gå och jag fick låna hennes skor då vi var i Nättraby hos henne. Det hela resulterade i en blåsa stor som ett ÄGG (ínga överdrifter). Det var fruktandsvärt! Den var stenhård, jättevarm och störde mig i 2 veckor. Jag skulle tydligen inte ta sönder den själv för då fanns infektionsrisk så fick gå i hällösa skor i 2 veckor i oktober måndag. Haha! Minns ni?

Nu ska jag klä på mig (sitter fortfarande i morgonrock) och ta en promenad. Sen ska jag in till mormor och morfar och skvallra lite. De har alltid något nytt!



Sjukt ful bild på mig och syrran när de hälsade på mig i Florida. Här har vi "tjej-fest" i mitt badrum som Emily 8 år kallade det. Haha!


Kommentarer
Postat av: Emeliepernille

Men du, gajone.se verkar inte fungera, är du säker på att det är rätt address? Jag är himla nyfiken på sidan förstår du....



KRAM

2009-01-19 @ 19:21:51
URL: http://emeliepernille.blogg.se/
Postat av: Madde

den var stor om jag kom ihåg rätt!

2009-01-19 @ 21:46:29
URL: http://mjukostens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0