Tidig morgon

Inatt drömde jag inte roligt. Hemska drömmar och jag tror jag vaknade gråtandes. Vaknade i alla fall vid 8 och nu har jag slängt i mig lite frukost för nu blir det plugg fram till att pappa kommer. Min hemtenta SKA vara klar idag! Deadline på måndag, men eftersom den ska lämnas i pappersformat så gör jag helst det i stället för att få sura miner från Håkan om jag mailar den. 
 Resväskan är nästintill färdigpackad och ärligt talat så tycker jag att det ser mindre ut än det brukar göra när jag ska på semester. Har jag verkligen lyckats? Kan det vara så bra? Har i och för sig lite kläder som ligger hemhemma med som ska ner.

Nej nu måste jag ta tag i dethär. Opinionsbildning here I come ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0