Snack i nattmössan

Tillbaka till verkligheten. Jag är i Växjö sedan ett dygn tillbaka och ja .. det känns! Varken bra eller dåligt. Jag bara är här helt enkelt. Jag är även tillbaka med nya beslut som jag har grunnat på under jul. Detta kommer nog bli bra. För ska man göra något ska man göra det helhjärtat och inte bara för att. Det är dumt. Ganska dumt. Så jag kommer få det fint! Fint som snus.

Dagen idag har vi tillbringat med vårt kära PR arbete som vi nu äntligen har lämnat ifrån oss efter x antal månader. Känns helfint. Har även hunnit med att handla och hänga med Wibban som hjälpte mig installera Sims. Jag älskar Sims! Enda problemet nu är att datorn inte verkar tycka detsamma. Den vill liksom inte! Vi ger den en ny chans imorgon, den får vila över natten.

Imorgon ska vi ta tag i opponeringen av en annars grupp arbete samt jobba med presentationen av deras. Håkan tyckte vi skulle tillämpa c-uppsatsmodellen, alltså att presentera det arbetet man opponerar på. Det var ju klurigt fixat av honom. Så imorgon och eventuellt onsdag ska vi opponera och sådär. Jag bör även läsa igenom Oppinionsmakarna så jag kan slutföra min hemtenta någon gång. Boken lockar dock inte fullt så mycket som jag hade önskat, men man kan ju inte få allt här i världen. Jag är i alla fall glad för att jag har en semester-och resglad familj som kom på den briljanta idén att åka bort för mammas x0årsdag. X för att inte nämna första siffran i födelsedagsnumret. Som man kanske kan lista ut ändå. Jag menar, mamma var ju knappast 10 år när hon födde mig, inte heller 40. Så ni kan ju tänka ut själva lite, då jag är 21 och mamma fyller jämt. Båljämt! Nu snackar jag nog i nattmössan tror jag. Men en veckas semester på Teneriffa sitter fint nu och det ska njutas mina vänner. Nu ska jag njuta ner mig i sängen med de obligatoriska Vänneravsnitten innan läggdags. Jag har vänt dygnet aningens och somnar inte jättetidigt nu för tiden efter 3 veckors lov. När jag väl stänger av Vänner brukar det inte ta lång tid att knoppa in, men att stänga av tar sin lilla tid. Man vill ju bara se mer och mer ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo tack jag vet hur det är men jag brukar kolla på oc avsnitten timmarna bara springer iväg och helt plötsligt att man suttit framför tv:n i tre timmar. Hoppas du har det bra i växjö så ses vi! Puss

2009-01-14 @ 10:18:25
URL: http://evelinnaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är så hjärigt välkommen!

2009-01-14 @ 11:28:42
URL: http://evelinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0