Resultatet av igår!

Det blev en mycket, MYCKET, angenäm biokväll. Vi valde gemensamt Australia som helt seriöst kan ha varit en av de bästa filmer jag sett. Den hade allt! Dramatik, kärlek, humor, lite krig och framförallt hade den det. Kan inte riktigt förklara vad jag menar med det, men den hade verkligen det. Riktigt riktigt bra film i alla fall som underhöll oss i 2 timmar och 45 minuter. Kan tyckas länge men det var det verkligen inte. Kan rekommenderas starkt!

Och vet ni? Innan vi bestämt film fick jag ett sms av Stoffe: Annars kan vi vänta till imorgon för då har Wallander premiär. Whaat? Föreslår HAN Wallander? Jomentackar. Jag har tämjt honom. Men idag hade inte funkat, då är det ju Lets Dance premiär där jag ska se Blondinbella. Haha.

Kommentarer
Postat av: Anna

den har inte bara DET, den har kanske århundradets hetaste manliga huvudroll också................ det enda som fanns kvar av mig när jag sett filmen var en liten pöl av dreggel på golvet. :)

2009-01-11 @ 13:00:43
URL: http://www.annawiman.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0