Hej

Igår vart det fest. Hos Johanna S. Det var skoj, himla skoj. Kvällen avslutades på O'Learys som vi så fint traskade rakt in på utan att någon i gänget var 23. Det är så det ska va! Killarna anslöt lite senare och jag och Z drack god drink, jag pratade engelska med en amerikan och sedan shakade vi lite på dansgolvet. Pappa hämtade mig, Josse och Stoffe runt 3 snåret.

Idag har varit en trötthetens dag. Jag är sjukt rastlös så en 1timmespromenad med pappa satt fint. Annars kryper det innanför skinnet och jag vill att det sak bli måndagnatt NU så jag får åka iväg på semester. Drygt att bara vänta ju!
Imorgon blir det lugnt och antagligen någonsånär tidig sänggång då vi åker hemifrån runt 2-3 på natten.



Julafton och lutfisklunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0