Bio ikväll!

Ikväll har jag och Stoffe planerat att gå på bio. Är ju inte så många dagar kvar för mig här hemma nu och vi får ju ta vara på tiden. Frågan är bara hur mycket man umgås på bio? Nåväl ..
Grejen är bara den när vi ska gå på bio, att vi ALDRIG vill se samma film. Det vet vi båda när vi betämmer att vi ska gå på bio, trots det så blir det alltid sura miner. Jag älskar svenska filmer, thrillers och draman. Stoffe däremot hatar allt vad svensk film heter och älskar komedier och action. Alltså något lurigt när vi ska se film kan man tro? Njae det beror på hur man ser det. Det brukar sluta såhär:

J: Jaha, vilken film ska vi se nu då (försöker le lite för att uppmuntra till min filmgener
S: Vet inte, bara det inte är någon svensk skit
J: Nehä?
S:Nej du vet att ja hatar det.
J:Jo men jag HATAR faktiskt action. Jag VÄGRAR Stoffe .. (armarna i kors)
S:Då skiter vi i det då
Tystnad
J:Men .. åååååh
S:Men du bestämmer ALLTID film
J:Ja men det är ju bara för att jag inte vill betala för att se en action som jag HATAR
S:Men tror du jag ÄLSKAR svenska filmer då?
J:Nää ..
Surar i några minuter/alternativt fleera minuter
S:Okej då, men NÄSTA gång bestämmer jag
J:(Flyger upp och dansar av glädje) Jihooo, jag jag LOVAR att du bestämmer nästa gång .. (det vet vi båda att det aldrig kommer hända)

Vet ni hur det oftast ser ut när vi kommer ut från salongen?
J:Den var väl braaa?
S:Jo det var den faktiskt ..
J:JAG SA JU DET!



Kommentarer
Postat av: frida

haha, vad taskig du är! eller smart ;D

2009-01-08 @ 12:45:09
URL: http://racke.blogg.se/
Postat av: Anna

HAHAHAHAHAHA :D typiskt sött pojk-flickvän"bråk" :D det är sånt här man saknar när man är singel :P

2009-01-08 @ 15:37:03
URL: http://www.annawiman.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0