Allt möjligt

Då var det back-to-work för de själar som jobbar. Själen som sitter har som vanligt sovit alldeles förlänge (läs: znoozat i 2 timmar), ätit god frukost och kollat bloggar. De själar som jobbar har antagligen hunnit med aningens mer än så. Men vadå? Jag har ju faktistk fortfarande lov, kan man säga. Eller idag tänket jag klura lite på min hemtenta i och för sig, men det löser sig. Det ska jag väl hinna det med.

Senaste dagarna har bestått av shopping, 6 årskalas och illamående. Men kors i taket, magsjukan har inte brutit ut än hos någon jag känner och så hoppas jag det förblir. Idag är det alltså onsdag och på söndag åker jag tillbaka till V. Känns sådär. Eller vad ska man göra åt det. Bara att ta tjuren vid hornen. Blir dock inte där så länge eftersom vi åker den 20:e. Ska bli great med semester (som om jag inte haft det i tre veckor nu). Men jag menar ju solsemester. Hoppas hoppas solen håller sig framme trots att det är januari. På tal om det så måste vi klura ut mammas födelsedagspresent. Hon fyller ju 50 bast (även att hon inte vill att jag ska säga det så gör jag det) och det kräver ju sin gåva.

Igårkväll fick jag sjuk abstinens att spela Sims. Det bara flög på mig. Jag ÄLSKAR det spelet. Jag kunde sitta flera timmar och bara spela, bygga hus och rasta hundar. Sjukt skoj. Men vi (läs: jag, ingen annan i familjen känner detta behov) hittar inte första Simsskivan som krävs för att kunna installera de andra skivorna. Bajs! Någon som har?

Avslutar med lite bilder som finns på familjens dator, min är inte uppkopplad mot internet.
Bilderna är klickbara!


     

Jag och Josse på Key West, vi på baksidan av huset i Tequesta, familjen på promenad ner till beachen, jag och Emily i gästhuset!


Kommentarer
Postat av: frida

haha, jag har precis installerat om sims på min dator, har inte kunnat spela på ett halvår innan! fast det var inte lika kul nu, men i februari kommer sims3 ;)

2009-01-07 @ 13:16:49
URL: http://racke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0