We're a couple

Vad heter ni? Johanna & Christopher
Hur länge har ni varit tillsammans? Sedan den 21 oktober 2003
Hur träffades ni? Genom gemensamma vänner. Vi har dock alltid kännt till varandra då vi är från samma ö och den är inte stor.
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Nej men snart :) Vi kommer äntligen att bo ihop efter lite mer än 5 ½ år efter sommaren.
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Ja. Stoffe i 5 år till sommaren och jag i 4.
Isåfall, vem kör bäst? Haha. Definitionsfråga!
Kommer du ihåg er första kyss? Ja. På Stefan Sjöviks fest för en herrans massa år sedan. 
 Vem sa "Jag älskar dig" först? Oj, ingen aning.
Vem är äldst? Stoffe är 85:a och jag 87:a.
Vilka stjärntecken är ni? Stoffe jungfru och jag vädur
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? Stoffe, ett huvud längre eller så
Vem sjunger bäst? Jag blir nog tvungen att säga Stoffe, hahaha! Jag KAN inte sjunga och Stoffe sjunger aldrig men när han gör det så gissar jag på aningens bättre pipa.
Håller ni i handen på stan? Ja
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja
Blev du kär i första ögonkastet? Nej. Kär är ju ett starkt begrepp.
Har ni någon speciell låt? Ja, The wind beneath my wings med Sonata Artica. Låten får mig att rysa och tänka på sommaren 2004.
Har ni några "fri kort"? Haha JA! Stoffes: Jennifer Aniston ( vad ÄR det med denna kvinna?), Kate Hudson, Linda Bengtzing (HAHA), Kiera Nightly och Kate Beckinsale. Mina: Jude Law, Wentwhort Miller och Mads Mikkelsen i unga åren och GIVETVIS allas vår Stenmarck haha! Right Anna? Och hade Beckham råkat knata förbi så hade man ju inte bara kunnat ignorera ..
Har ni varit utomlands tillammans? Ja i somras, Cypern
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Eftersom vi just nu bor 12 mil ifrån varandra och inte bor tillsammans, så inget :/
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej 4 km
Blir du lätt svartsjuk? Njaee, ibland
Brukar ni bråka? Vanligt tjafs väl
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer
Vilken är hans finaste kroppsdel? Blå ögonen och underbara underarmarna
Brukar nån av er prata i sömnen? Jag tror jag och han brukar gny och grymta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0