Vilken great helg!

Underbart skön, rolig och bra helg helt enkelt.

♥ Fredagen bjöd på morgonpromenad, fika hos Emelie, träning på Medley i 2 timmar och sist men inte minst härlig pizza, Lets Dance, vin och mysväll hos mig.

♥ Lördagen bjöd på härlig brunch på Sivans för att sedan gå 1 mil tillsammans med Maja. Sedan drog vi på oss overallerna och gick på Overallsittning. Hade sjukt skoj! Efter sittningen gick vi hem till Camilla och Hermis och skålade i champange, då Hermis fyllde år, och shakade ass en stund innan vi drog bort till Postis där vi mötte upp Wibban. Sjukt roligt kväll!

♥ Idag har det varit luuuugnt. Surfat runt lite och även kollat SATC filmen och njutit av alla fina kläder. Nu har jag just slängt in bakpotatis i ugnen och ska röra ihop lite tonfiskröra. Ikväll ska vi ha Wii och kanske Beckkväll. Och jag som måste tvätta .. suck! Blir nog avbokning på det och tvätt en annan dag.

Skön helg och nästa helg är jag hemma pau ön!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0