Vi kör igen!

Madde har utmanat mig! Check it out

Regler:
1. Länka till den som har taggat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen

Sju sanningar om mig:
1. Jag är sjuuukt äcklad av stora hundar. Det är bland det värsta jag vet. Jag får ont i tårna och magen. Värst är det med tårna, de liksom krampar. Speciellt de där stora äckliga Varghundarna med typ 1 meter i mankhöjd. Huuuu!
2. Jag hatar disktrasor! Kan knappt ta i en, det är riktigt äckligt.
3. Jag älskar att duscha i skållhett vatten så att det riktigt bränner. Lika mycket älskar inte de personer som ska duscha efter mig om jag glömt vrida tillbaka till det lite kallare.
4. Jag har varit på samma Halloweenfest som Bon Jovis trummis, Tico Torres
5. Jag har utmärkt syn och tror inte att jag kommer att behöva glasögon på väldigt många år
6. Jag tycker att namnet Liam är ett av de fulaste i nutid.
7. Jag har ingen aning vad jag väger och har inte vägt mig på mer än 2-3 år. Ointressant till tusen att veta sin vikt anser jag!

Jag utmanar:
Isa
MAJA - kom igen!
Och ni som vill

Kommentarer
Postat av: carro

Tack tjejen!

Jag tog M och den kostade nog 240 eller 230 med frakt har jag för mig. Funderar du på att beställa eller?

Allt bra annars? kram

2009-02-03 @ 11:19:05
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: carro

Joo dem är snygga och billiga med :)

Vi har tenta i auo 5 om demokrati och sånt :/

kram på dej!

2009-02-03 @ 18:14:54
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0