Vår nya lägenhet!

Jag har försökt hålla mig sedan förra måndagen. Men nu går det inte längre. Jag och Stoffe har fått en lägenhet. Vi ringde på den klockan 8 i måndagsmorse och var vår klockan 3 på eftermiddagen. Den är underbar. 84 kvadrat, 4 meter i tak, gamla fina trägolv, köksbalkong, walk-in-closet. Ja allt som jag drömt om! Kontraktet är inte skrivet än, därför jag inte velat skriva något. Men det ska skickas till mig på mail i veckan, då jag inte bor i Karlskrona och både jag och Stoffe måste skriva på. Så jag längtar :) Den 1 maj är det inflyttning. Stoffe ska alltså bo där en månad själv innan jag kommer.

Här kommer bilder!



Matplats. Bakom mig som tar kortet är köken samt en balkong med utgång från köket.





Sovrum. Bakom mig toa och walk-in-closet ;)



Vardagsrum



STOR hall! Hyresgästerna innan hade det som vardagsrum, men går även att ha som arbetsrum :)

Ni förstår kanske att jag längtar?




Kommentarer
Postat av: frida

vad fin den ser ut och vara! den ligger alltså hemma i stann? :) hihi

2009-02-23 @ 21:36:22
URL: http://racke.blogg.se/
Postat av: Jenny Jonsson

Roligt att ni fått lägenhet! Så du ska flytta ifrån Växjö när jag ska flytta dit :) Vi har köpt hus i Växjö så jag har oxå något jag går och längtar efter.



Hoppas allt är bra med dig.



Kramar Jenny Jonsson

2009-03-08 @ 21:27:21
URL: http://ladyjendesign.blogspot.com
Postat av: karin

åhh vad fin lägenheten är!! där kommer du trivas! :)

2009-05-22 @ 18:19:11
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0