Party party

Då var det lördag igen och ikväll är det partaj. Just nu sitter jag i en orange Lärar-overall och ska snart bort till Sivans och assistera C. Har fått låna overall av Josse i VK vilket är schyst. Sittningen börjar vid 6 och innan dess ska jag till Majsa och fixa lite. Skönt att slippa fundera på vad man ska ha på sig ikväll. Ovarall, tshirt och converse känns som den ultimata klädseln för en utekväll, grymt skönt.

Ja och M har varit hurtiga idag med. Gick in till stan och sedan runt sjön tillbaka. Satte mobilen på kilometerräknaren och vi hade tillslut gått 1 mil. Härligt! Blivit en hurtig vecka. Måndag var det muskelpass, tisdags step core, onsdags lång 1 och en halv timmes promenad, torsdags var det core, fredags morgonpromenad och gymmet i 2 timmar. Och idag 1 mils promenad :) Imorgon blir det välförtjänt vilodag, men på måndag är det på det igen.

Nu ska jag packa ner vinet och dra mig bortåt Sivans. Ha en fun night! P&K


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, då kom det rysningar. Hemskt. Men den var bra, inte alls som rysare brukar vara.

2009-02-07 @ 16:47:57
URL: http://mjukostens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0