My friday

Det blev en trevlig kväll, eller en trevlig dag i helhet rättare sagt. Jag har handlat lite och solat en kvart. Sedan var vi bjudna på mysig och GOD fika hos Emelie, vit choklad cheesecake. Efter det drog jag, W, C och M och tränade på Medley. Gratisdagar fram till måndag, gratis är gott. Sprang 20 min och sedan maskiner i 1 och en halv timme. Det var så jäkla skönt med en riktigt genomkörare. Hade det inte varit för att man måste binda upp sig i 12 månader där så hade jag börjat där i stället. Att bara gå på pass börjar bli lite tjatigt känner jag. Det får bli på med löparskorna och ut och springa så fort det blir fint väder. Efter det drog vi och snabbhandlade lite proviant till kvällen. Sedan hem och vid halv 7 snåret kom girlsen. Har ätit pizza och gottat oss. E och C skulle ut och Erika och Linnea kom även dem på lite förfest hos mig. När de andra gick ut satte jag och W på Barnhemmet och satt gömda bakom händer och filt. Den var bra, inte suuuuperläskig och sådär äcklig som många. Men bra, och bra handling. Supertragiskt slut.

Nu är klockan natten och jag ska krypa till kojs. Imorgon ska vi på brunch på Sivans vid 11 vilket ska bli mumma. På kvällen Overallis, sittning, och utgång. Ha en treeeevlig helg. Det ska jag. Njuta av min pluggfria tillvaro (som kommer att se likadan ut i princip hela våren, me like).

God natt!







Lite bilder från mitt rum och mitt egna badrum i Florida. Korten är tagna kvällen jag kom och när jag ser bilderna känner jag fortfarande lukten jag kände den dagen. Dofterna och intrycken. Det är sjukt att det kan sitta kvar. Men bra, då jag saknar det varje dag och allt börjar känna så avlägset nu. Till sommaren är det 2 år sedan jag kom hem. Helt knäppt! Jag ska tillbaka, snart .. Jag har planer!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, den har tragiskt slut, men ändå fint när han hittar halsbandet eller vad det var! Så han visste att hon var lycklig!

2009-02-07 @ 10:26:07
URL: http://mjukostens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0