Mitt liv

Här händer det grejer. Jag har fått min drömlägenhet! En tvåa på 84 kvadrat med 4 meter i takhöjd, gamla fina trägolv, walk-in-closet. Underbar! Allt gick på en eftermiddag och nu ska vi bara skriva kontrakt. Ska kanske inte hurra innan det är påskrivet, men den är ju vår :)

Inflyttning 1 maj, vilket betyder att Stoffe ska bo i den själv en månad innan jag kommer med flyttlasset helgen 29-31 juni. Med utflyttning och besiktning i min 1 juni. Sa upp den idag. Det är verkligen på riktigt. Jag ska flytta från campus, känns lite konstigt ändå. Känns som igår jag fick denna lägenheten. Gick precis in på Boplats Växjö och där låg min lägenhet till uthyrning från 1 juni. Så är du intresserad och pluggar/ska plugga i V gå in och sök. Fast jag tänker ju faktiskt inte skriva ut min adress så då kan du ju inte söka, haha. Bara om du känner mig kanske.

Så nu ser jag fram emot juni så jag spricker. Det ska bli underbart! Våren måste och kommer att gå i ett naffs. Är ju snart mars för bövelen. Och mycket ska hända. Den 28 ska jag till Linn i Kalmar och hälsa på och gå på Kåren. 7:e kommer mina brudar upp och det blir fest fest. Sedan är det lite smått och gott under våren som kommer att göra att den går skitfort.

Jag är mitt uppe i att leta kurser att läsa min femte termin med. Ikväll hittade jag Psykologi grundkurs som faktiskt är ett av ämnerna de rekommenderar att man kan läsa femte terminen. Låter skitskoj! Måste i alla fall skrapa ihop de obligatoriska 30 hp för att kunna tillgodoräkna mig fristående kurser från hösten till min utbildning. Nästa vår väntar C-uppsatsen och sen tar jag examen. HJÄLP!

Nu ska jag hoppa i sängen och be till gud att grannarna över inte ska hoppa genom golvet och ner hos mig. För jag har inget Gevalia hemma ..

Kommentarer
Postat av: carro

Vad kul att ni fick lägenheten! Grattis :)

kram

2009-02-19 @ 11:50:23
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: karin

Men gud låter ju som värsta drömlägenheten! så härligt!! verkar ju dessutom som att du har en rolig vår med plugget framför dig!

jag vet inte riktigt vad jag har för planer... skulle kunna tänka mig att jobba på något företag som informationschef eller på någon pr-byrå... det finns mycket! :) vad har du för planer? kram!

2009-02-19 @ 12:20:18
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se/
Postat av: carro

Vad tyckte du om maten nu då? ;)

2009-02-21 @ 12:46:40
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: carro

Hihi jag såg det ;)

2009-02-21 @ 14:01:20
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0