Min gullunge Emily

Hahaha, jag döööör. Idag har jag kollat igenom alla mina 13 skivor med USA bilderna på och beställt framkallning. Hittade några filmer, bland annat en med Emily. Hon har rundvisning utanför huset i Tequesta och visar alla bilarna och drar av några riktigt sköna kommentarer.

"This is a car thats uniqe, uniqe means old" Sen visar hon två märken längst fram på ena mercan och säger "Dessa betyder att den från början var gjord i South Africa och att den var gjord där människor krigade"

"This car is a Bentley, and Bentley in France means red"

"This car is called the Mini (en Mini Cooper) and it has leather seats, and because of that its an Europeen car"

"This car is called a Boxter, and its blue and its a two-seated. Its an Brazilian car and when its an Brazilian car its only two-seated"

"This is our house, and its made from people that build them.
(Nehäää?) And if you want to know any facts you could .. you could .. erhm .. eehh .. I take a trip around the house" Haha. Sötunge! Saknar henne så.



En av mina första dagar i Florran. Vi är på mallen och shoppar!





Hon är en riktig sköning och kan hitta på de mest roliga och icke trovärdiga historier. Som ovan ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0