Trevlig dag!

Har varit en mycket trevlig, lugn och skön dag. Vaknade runt 10, åt god frukost innan jag satte igång att läsa kurslitteratur. Boken är riktigt intressant och tar upp mycket av det jag är intresserad av, media och dess utveckling. Läste ett kapitel och tog sedan en dusch för att sedan fortsätta med ytterligare lite i boken. Vid tio över 1 åker jag Maja och Emelie in till city för att fixa lite av varje. Forex, bank och lunchande. Handlade två söta ljuslyktor på Indiska, en mus till datorn (finally) & vin till morgondagens partaj. Efter stan åkte vi för att möta pappa som hade varit på föreläsning på Sigfrids, för att jag skulle få en Nortonskiva eftersom mitt antivirus gått ut. Efter lite kramar åkte vi till Willys för att handla kvällens taco. Vi gick igång på en STOR låda med filmer, 3 för 99. Så köpte tre; Good Will Hunting, Blue Crush & Screaming and Kicking.
Nu är jag åter hemma efter taco, film och snack. Imorgon blir det lite plugg & städning innan Stoffe anländer för att sedan partaja hos Maja, sen Sivans. Trevlig helg med andra ord, plus att jag ligger i fas med plugget, lovely!

/J



Så här ser förresten mitt nattduksbord ut. Nässpray, hudlotion, Propyless för mina torra händer, Helosan till tatueringarna, zinkpasta, alvedon, kortison för mina "kontakteksem", öronproppar & p-piller. Vadå beroende?


Kommentarer
Postat av: Lina

Jo jag vet men det e lättare sagt än gjort. Har väl bara kommit ner i en svacka igen! Men jag överlever alltid. Jo mina änglar vill det men det e svårt när man saknar dom.. =(

2008-09-21 @ 21:24:42
URL: http://evertsson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0