Solig lördag

Det har gått några dagar. Har inte haft tid att skriva. Har varit plugg, träning, sömn,mat, plugg, träning ..
I förgår var jag på ett sjuhelsikes tufft boxpass, värsta jag varit med om. Igår hade jag lite ont i ryggen, men IDAG. Idag kunde jag knappt resa mig från sängen. Jag har ont i skuldrorna, axlarna, armarna, magen, ryggen och allt det andra. Jag kunde inte ens dra av lite toapapper i vinkeln från när jag satt på toa innan, haha. Då är det illa!
Igår var det lite födelsedags-cocktailparty hos Martina & Calle i ettan. Trevligt, men jag gick aldrig med ut. Nu ska jag snart äta frukost, sedan ta mig till Willys och handla. Hur det nu ska gå till att bära hem många påsar med denna värk i kroppen. Sedan hade lite städning suttit fint (om jag kan dammsuga vill säga). Känner mig faktiskt tillräckligt i fas med plugget att jag inte behöver plugga idag :) Har gjort klart uppgift 2, och börjar på uppgift 3 som jag har lovat mig själv ska vara klar imorgon söndag. För på måndag-måndag nästa vecka ska jag lägga hela min själ i den engelska litteraturen och skriva uppgift 1 till den. Ska jag fixa! Så idag blir det bara lite bonusplugg om jag känner att jag hinner och har lust. Ikväll blir det nog Sushimiddag i stan på Maido med några av tjejerna plus en kompis kompis. Trevligt och framförallt gott. Sushi äter jag på tok för sällan, för det är ju sååå gott.

Nej nu ska jag försöka hitta något preparat till min stackars kropp och sedan frulle. Sedan vet ni ju hur resten av dagen ser ut! Sitter förresten här med ursnygga bomullshandskar på mig och skriver. Mina kontakteksem har blivit betydligt bättre men fick ett par handskar av Emelie som man kan ha på sig efter att man smörjt in sig med kortison. Kanonens.

Ha en fin lördag!




Här upplever jag ett mycket skrämmande ögonblick i mitt liv. Skräckvågen i Florida. Haha.
Linn skulle ta kort och jag posar stående i strandkanten. Och hur det slutade, ja det ser ni ju .. Plus ton av sand innanför bikinin och i håret som tog en vecka att få bort!


Kommentarer
Postat av: Lina

jag tycker du ska ta o komma ner SNART!!!

2008-09-27 @ 15:16:47
URL: http://evertsson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0