Sjuk?

Jaha är det sjuk jag skulle bli efter nollningen och allt? Inte så konstigt egentligen. Full fart framåt, mer alkohol än vanligt, för lite sömn och för jävla roligt helt enkelt. Är det tacken? Jaja. Nu sitter jag här med en rinnande näsa, sprängande huvudvärk och ett system i skallen som är fullständigt tjockt och inte fungerar alls som det ska. Vill inte vara sjuk! 
  
I helgen kommer jag i alla fall hem. Planen har varit att hänga med Lina och brudarna på fest i Ronneby. Men klarar jag det om jag mår apa? Hoppas jag blir friskt. Vill ju gå ut med tjejerna igen. Har även funderat på att ringa Helena, kusins fru som tatuerar, och höra om hon med kort varsel har tid för mig nu i helgen :) Undra om jag vågar! Men vafan, har lillasyster vågat innan mig så klarar väl jag det, kom igen!
Nu borde jag göra något att äta, min mage skriker efter mat. Men är inte sugen på något alls och har verkligen inte ork att slänga ihop något. Sa jag att jag inte vill VARA SJUK?

Krya på mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0