Nostalgi!


För några dagar sedan började jag och Växjöbrudarna att prata om alla gräsliga kläder man haft på sig genom åren. Allt mode såsom jazzbyxan med kjol över, hoodtröjorna av Dykardräktsmaterial och träningsbyxan med knappar i sidorna. Vi satt och skrattade åt detta väldigt länge och man kan ju inte annat säga än att man blir nostalgisk. Här kommer lite fler godingar från fjärran tid, minns ni?

Hårmascaror
Pogs
Hockeybilder
Tighta sidenhalsband men ett dingelidongsmycke
Halsband som skulle likna en tatuering runt halsen, armen, foten. You name it!
Tamagotchi
Robyn-pagen
Buffaloskon
Nätlinnen
Spice girls, jag var alltid Mel C
Savannbyxorna
Spagettklänningarna och knähöga strumpor
Championströjor
Spice girls bilderna man samlade. Gud vilken nostalgi!
Hansons - Mmmbop
Mina Vänner-böckerna
Tröjor med utsvängda armar
Skosnören som korvade sig till telefonsladdar i ändana
Rabbit - JC
Furbees - de små fula lurviga djuren
Lucy-jeansen. Men små hjärtan till fickor
B*Witched

Gud vad fula vi måste ha varit i jazzbrallor, hårmascara & nätlinne.
Man kan inte annat än att skratta och minnas. För visst var det roligt!
Minns ni något jag glömt?



Kommentarer
Postat av: Madde

sisi gör det!

2008-09-12 @ 18:16:16
URL: http://mjukostens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0