Lite av varje

Halvlugn dag idag. Hade tid hos campushälsan kvart i 9 och fick konstaterat att jag har så kallade kontakteksem på fingrarna och händerna. Fick två kortisonkrämer plus en annan kräm som ska mjukgöra mina stackars händer. Det roligaste (och svåraste) är ändå att jag ska försöka komma på allt eftersom vad det är jag är känslig mot. Verkligen skitlätt att gå och tänka: nu tog jag i ett dörrhandtag, så nu får vi se om jag får mer eksem. Skitsvårt ju! Hoppas det blir bättre. Orkar inte ligga och riva sönder mina händer i sömnen mer, life is hard.
    Har läst lite i Nyhetsfabriken nu efter föreläsningen. Bra och intressant kurslitteratur. Föreläsningen med Göran var som vanligt utsökt. Han är en av de få lärare jag träffat i mitt liv som verkligen kan få en student att bli intresserad av något man innan överhuvudtaget inte ägnade en tanke åt. Han förtydligar allt han säger, upprepar och betonar vikten av att vi ska förstå det vi läser. ska en lärare vara, speciellt en på universitetsnivå där krav och svårighetsgrad är högt. 
   Vid tjugo över 4 ska jag till Vugi och värda till ett corepass och ett step airpass. Tog Wibbans värdtid idag eftersom hon fick rycka ut i sista sekund i måndags när jag missde bussen tillbaka till campus, smartass. Efter värdningen ska jag träna core för att sedan dra till Madde på en kvällsfika och lite girltalk. Men nu bör jag läsa lite till i böckerna. Så talk to you later!



Jag och Sanna är skönheter på sittningen! Punk goes Nörd!


Kommentarer
Postat av: madde

priset att städa ornå :D

2008-09-18 @ 22:32:13
URL: http://mjukostens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0