Ingen passande rubrik

Idag är det inte min dag. Kände det redan i morse. Jag är trött, irreterad, pluggtrött & lättretlig. Jag förstår inte ett jota ur kurslitteraturen jag läser, blir vansinnig och oförstående på idiotiska frågor som folk ställer, lättantänlig och kan börja böla här och nu & allmänt deppig på allt. Bättre imorgon? Hope so. Just nu vill jag lägga mig under täcket och försvinna. Men vem skulle bry sig. En gång för alla: låt mig få göra vad jag vill och hur jag vill precis när jag vill utan att bli ifrågasatt. Det är mitt liv och mina val. Bara för att jag är för snäll och inte vill såra någon betyder inte att jag själv vill blir sårad. Det blir jag! Vad ska mer sägas? Vet inte. Nu ska jag gå och läsa mer och snälla ni, låt mig tycka & göra som JAG vill!





Kommentarer
Postat av: Lina

Prinsen är på kurs med jobbet. Kommer hem imon! =)

2008-09-17 @ 09:07:47
URL: http://evertsson86.blogg.se/
Postat av: lillaisa.blogspot.com

Bra Johanna!!!! Gör vafan du vill!!

2008-09-17 @ 18:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0