Helgen i korthet

Då var tröttheten här och Gud gråter (läs:då var helgen över och det regnar). Har varit en trevlig helg på alla sätt och vis. I fredags var det stan för mig, Emelie & Maja, sedan taco/filmmys på kvällen. I lördags städade jag hela lägenheten väldigt grundligt, skönt. Vid halv 5 snåret kom Stoffe och sen bar det av till Maja runt halv 8. Inflyttningsfest som var väldigt lyckad. Svirade på Sivans & gårdagen var minst sagt seg. Seg på så vis att jag var väldigt trött och bara visste att jag var tvungen att läsa ett kap i engelskaboken då jag och Maja skulle sätta ihop våra intervjufrågor idag. Men det gick bra, satt uppe till 1 inatt. Haha, har väl aldrig hänt. Men jag har ofta tyckt, så även inatt, att man i många fall lär sig mer och orkar mer sent på kvällen/natten. Mysko!
  Nu har i alla fall Stoffe just åkt hem, han skulle jobba. Saknar honom som vanligt :) Men man får vara nöjd med helgerna man får tillsammans när man bor en och en halv timme ifrån varandra. Ska snart sätta mig med Nyhetsfabriken, vilken jag finner vara väldigt intressant och lättläst. Annat än den jävla Media and political process, den är inte rolig. Nu väntar två veckors hårdplugg. Tentan ska lämnas in 6 oktober och jag känner mig i fas.
Bjuder på en bild som jag hittade på vaxjopuls.se idag.



Jag, Martina & Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0