Full fart framåt!

Ja jäklar i havet! Mina mål ser redan ljusa ut. Motivationen till en sund och härlig höst håller i sig. Har varje morgon gått 30-40 minuter plus antingen träningspass eller långpromenad på kvällen. Igår blev det step core och idag muskel. Riktiga genomkörare och kroppen är mör, det vill jag lova. Fast nu när den första träningsvärken har gjort sitt så kommer jag snart åter in i vårens härliga träningstempo.
  Imorgon drar vi på läger med nollorna, till ett ställe 4 mil söder om Växjö. Där ska vi ha lite aktiviteter som vinbrännboll, stafetter och andra lekar. Plus fest och trevligheter på kvällen. Vi är fyra ledare som ska stanna över natten, jag är en av dem. Ska bli trevligt! På lördag är det sittning som gäller, som ska avsluta nollningen 08. Tror och hoppas att nollorna har varit nöjda med denna tiden so far och på lördag är det storslagen sittning där alla kommer att vara grymt snygga. Vårt tema på nollningen är nämligen Klass, skolklass. Så våra nollor har blivit indelade i stereotyper; punkare, sportfånar, bimos/brats och nördar. Skitskoj! Låter det inte precis som gymnasiet eller högstadiet så säg! Själv är jag kickers till punkarna så jag ska vara svartmålad och stylad till tänderna på lördag. Även Stoffe anländer lagom till mellanfesten för att gå ut med oss på Sivans. Skoj!

Nu ska jag packa lägerväskan, duscha, packa över matvaror från en bil till en annan och ladda för en trevlig lägervistelse. Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0