Fin helg!

Helgen har varit bra!
Idag var jag och Majsan duktiga och gick till bibblan vid 12 och pluggade, skrev våra hemtentor, i 3 ½ timma. Glada i hågen och med 2 av 3 frågor gjorda gick vi hem. Ikväll har tjejorna käkat taco och kollat film hos Maja och jag kom nyss hem. Imorgon börjar sista racet med hemtentan, sista veckan och jag ska ta tag i den maffiga engelska boken. Ska gå bra! Även om jag kommer att vara smått panikslagen ibland, men som Anna säger till mig: Ta det lugnt människa!
På tal om Anna, hon kommer hit helgen vecka 42. Vi samlade vuxenpoäng innan idag när vi pratade och satt och planerade en helg att träffas med våra kalendrar i högsta hugg. De enda två helgerna som i princip passade innan jul, haha, var vecka 42 och 47. Sorgligt! Men vi bokade i alla fall inte vecka 42, då blir det restaurangbesök och mys med Anna. 
  Nu ska jag sova, morgonpromenad med Sanna imorgon klockan 8. Sedan plugg och värda på Vugi på kvällen. Det är väl så min vecka kommer se ut. Shit att det redan är söndag förresten. Sjukt vad veckorna går. Men snart är det fredag igen, håll i hatten ..



Anna & jag i West Palm Beach, Florida. September 2006


Kommentarer
Postat av: madde

idag fick jag min hemtenta, inlämnad på söndag. härlig vecka. men först idag blir det föreläsning. jättekul, not!

2008-09-29 @ 09:16:54
URL: http://mjukostens.blogg.se/
Postat av: Anna

I miss you :)

2008-09-29 @ 19:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0