Då var klockan sent igen

Och jag som skulle lägga mig tidigt ikväll? Bullshit. Anna panna ringde ju och då kan man inte lägga sig. Fan vad jag garvade där ett tag. Du och jag, mindre bra match när det gäller att vara seriösa. Men i övrigt, a match made in heaven.
NU ska jag borsta gaddarna och sova. Fick tid på campushälsan imorgon kvart i 9 för mina handeksem som vägrar ge med sig. Kliar mig sönder och samman varje natt. Aj! Sen föreläsning 10-13, sen plugg, sen värda 16.20, träna core 17.15 och sen fika hos Madde på kvällen. Har en del att catcha upp :)
Mina söta tatueringar mår i alla fall bra. Förvånad (och glad) att ja inte haft ett enda problem med dem, jag som har så känslig hy och allt. Inte svullet, inte blödigt eller något annat. Skönt! Jag älskar mina ♥ Så det så!
God natt, sleep tight. I helgen blir det fetefest hos Majsan plus att Stoffe kommer.

Kommentarer
Postat av: madde

Japp core sen fika hos mig.! blir kalas det där. henke är inte hemma ändå!

2008-09-18 @ 09:13:20
URL: http://mjukostens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0