Atjooo

Jag nyser och har mig hela tiden. Men idag mår jag i alla fall lite bättre än igår. Ska snart krypa upp i soffan och kolla Heartbreak Hotell som jag lånat av Emelie. Rolig svensk film!
Har precis pulat lite här hemma. Spikat upp några tavlor i sovrummet och plockat upp några pocketböcker från källaren. Har bokat tågbiljett också, så jag är hemma i Karlskrona klockan 15.15 imorgon eftermiddag. Ska bli skönt, mysigt med en Karlskronahelg, eller rättare sagt Sturköhelg. Blir jag frisk så blir det fest på lördag, men tänker inte utsätta varesig mig själv eller tjejerna för följdsjukdomar, haha! Nu småregnar det ute och det är som gjort för slappkväll i soffan. Kunde ha haft dåligt samvete om det var så att mina beställda kurslitteratur-böcker hade legat i brevlådan idag, men de gjorde de inte. Puuh, slipper jag ha dåligt samvete för att jag inte satt igång att läsa.





Punk goes nörd!



Peace på Sivans en sen lördagsnatt



Tvungen att bjuda på denna ganska så osmickrande bild på mig och hjärtat från i lördags, fint va?


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilket klockrent kort ! /nicke och Eve

2008-09-21 @ 13:34:00
URL: http://evelinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0