Välsvarvade ben framåt småtimmarna

Att man blir mer kreativ framåt natten kan nog stämma. Eller jag vet egentligen inte om det är en tes men de är min tes. Jag hade kunnat skriva en hel hemtenta framåt 22 snåret varje kväll och vara klar lagom till 2 snåret. Jag är sjukt effektiv när det bara gäller (och jag bara vill) framåt småtimmarna. Men hey, hur kom jag på detta udda uppslag till ett inlägg?
Stod nyss i duschen och beundrade mina välsvarvade ben ( ja dom blir faktiskt himla snittsiga av body pump och en himla massa step ) när jag började fundera på vilka som läser min blogg. Har ett fast antal unika läsare varje dag ( trots att det inte är ett stort antal) men vilka är det? Vid närmare eftertanke, ungefär när jag konstaterade att jag har en stor leverfläck på vänster lår, listade jag ut att säkert hälften av alla unika besökare är mamma. Hon tittar titt som tätt in för att kolla hur hennes äldsta dotter för sig i skogarna. Ja, så måste det va.

Ikväll har jag relaxat med lite smygätande av chocklad och liiite chlinötter samt Färjan på tv. Hette det så? Där snackar vi knasigt uppslag till tvprogram, trots att det var himla underhållande och jag skrattade så jag tjöt när konferensfolket svängde loss i en snittsig dansbands-dans och fylle-kajan fick utbrott på Anita. Efter det läste jag för hundrade gången igenom hemtentan och den förbaskade Louw har liksom ettsat (stavning?) sig fast på näthinnan. Lille gubbe, försvinn.

Annars har dagen som sagt gått åt till lite promenixande med diverse vänner. Först morgonprommis där jag och JLindh hann avhandla ämnen såsom inredning och utlandsterminer. Senare följt av en längre-runt-sjön-promenad som mest handlade om fest. Förresten så fick min egenkomponerade köttgryta ett himla sting och blev smakrik och god. Och dra på trissor, lyckades till och med med potäterna.

Nu sitter jag här med en turban på skallen och beundrar mina välsvarvade ben. Nej nu får jag lägga av.
Imorgon tar en ny kurs vid med Hakon (Håkan) allas favorit. Public relations handlar den om. Vid kvart över 8 ska jag först infinna mig utanför mitt hus för morgonprommis med fröknarna Skåne. Sedan frulle och bibblish för att skriva ut tentan, SOM JAG NU HAR TJATAT OM VÄLDIGT MÅNGA GÅNGER! Efter det blir det väl lite köttgryta (som jag också har tjatat om) för att avsluta dagen med det bästa på hela veckan (näst efter obligatoriska fredags-tacon) step core men vår allas Sophia.

Nu ska jag dra av mig turbanen och krypa ner i min 1.40 binge som just nu är täckt av en blöt handduk, inte jättefräscht, och framförallt inte jättetorrt. Vatten har jag i öronen med. Aningen trött inlägg såhär på kvällskvisten så nu säger jag over and out.


Kommentarer
Postat av: madde

Nä men jag vet hur det gick i fly :) men den blev god såg jag, bra det! jag är en av de unika besökarna vill jag lova!

2008-10-07 @ 11:17:11
URL: http://mjukostens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0