Uppbokat!

Då var man ensam igen. Stoffe lämnade mig för några timmar sedan för att åka hemmåt skärgården. Och jag ville bara hoppa med i bilen och åka med hem. Saknar verkligen hemma nu när det börjar bli mörkt och dystert. Men jag ska inte tillåta mig själv att komma in i den "höstdepression" jag hade förra året. Sjukt jobbigt och jag ville verkligen inte vara i Växjö då. Men nu är det ju faktiskt så att jag har många roliga helger inplanderade framöver. Anna kommer nu i helgen sen åker jag hem i ett antal dagar blir det nog helgen efter det. Sedan ska vi till Halmstad den 1:a. Wibban firar sin 20 årsdag där och det är 80 tals tema. Helgen efter det är det baklängesmiddagen, sittning. Den eller helgen efter kommer antagligen Stoffe & grabbarna upp för utgång och festligheter. Sedan helgen efter det är det den 22:a nov och jag och familjen ska ner till Malmö för att gå på musikal, Jesus Christ Superstar. Så ni ser, ingen ledig helg förren i början av december i princip, haha. Och mellan det ska jag försöka få in lite plugg ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0