Turkiet nästa?

Kom just hem från Sanna. Suttit och pratat om helgen, skador och främst utlandsterminen. Hur ska vi göra?
Var på möte idag om termin inom Europa, på måndag är det om USA som jag tyvärr missar. Jag är jäkligt sugen nu alltså. Varför inte liksom? Praktik hade ju med vart bra, men jag ska ju för tusan jobba hela livet. Vilken dröm att hamna i San Fransisco en termin eller Whasington DC. My gosh! Då har jag lovat Skinners att hälsa på dem i Florida igen, längtar. Handledaren på mötet föreslog att jag och Sanna skulle till Turkiet, haha. Turkiet?

Imorgon åker vi då till Halmstad. Är väskan packad? Nej. Är vädret med oss? Nej. Är jag taggad? Ja.
Ska bli en riktigt rolig helg och jag ber till gud att han inte stoppar oss i en eventuell snöstorm imorgon.
Nu ska jag hoppa ner i sängen och sova några timmar för att sedan plugga liiite och packa myyycket.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0