Trötthet

Sitter & försöker plugga. Men senaste veckorna har jag varit så fruktandsvärt trött trots 9 timmars bra sömn. Jag vaknar jättetrött och lägger mig ännu tröttare. Så nu sitter jag och häller i mig vitaminbrustablett ur ett glas, ska även skala en clementin. Ska till campushälsan 14.15 för some problems och ska passa på att fråga om min trötthet då med. Kan inte fortsätta såhär. Jag tränar ju, äter bra och sover bra. Whats the problem?

Nu ska ja ta tio sidor till i boken, sedan lite lunch och sedan träff i bibblan.




Inte det lättaste att läsa på engelska när man halvsover. Det kräver verkligen fokus och sjävkontroll. Vilket jag nu har noll av ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0