Taco

Då var det snart kväll igen. Vad har jag då gjort idag. Jo;  pluggat, nåväl ett kapitel är väl bättre än inget? Städat, och FINT blev det. Handlat, nu har jag välfyllt kylskåp igen, finns det något bättre? Nu ska jag snart traska bort till Camilla där det vankas taco. De andra funderar på att gå ut ikväll men jag hoppar. Måste ju vara pigg imorgon då det kommer besök. Då ska vi shoppa och jag ska bara hitta ett par stövlar. Antingen blir det de på Nilsons om de finns kvar, eller ett par på Dinsko, återstår att se. På kvällen blir det Båtsmannen .. oj, jag har visst glömt boka bord. Behövs det är ju frågan. Får väl ringa sen eller imorgon då.

Nu ska jag packa ner min lilla Marabou & mina kryptoniter och slänga mitt bananskal. Nu ska det bli gott med taco.
Vad gör ni ikväll?



Det blir taco med dessa tjejer ikväll. Mumma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0