Sturkö

Då var man hemma på ön då! Kom vid kvart över tre till mammas jobb och sen körde vi och handlade lite. Hem och gjorde god middag sen hängde jag med syrran på innebanyderby mellan Slätafly och Färjestaden. Trevlig match där slätafly vann, men vad är vitsen med effektivt spel? Tog ju för sören 2 ½ timme innan matchen var slut. Det kallar jag LÅNG match, haha. Tacka vet jag Josses rullande.

Nu ska jag äta lite och snart kommer Stoffe innan jobbet. Sen blir det några timmars plugg innan resten av familjen anländer. Eller pappa är ju i och för sig i Sthlm med jobbet men mamma&Josse. Nu lockar en god frukost sen ska jag nog säga hej till mormor och morfar med. Kanske en skön promenad i sol med? Ja nu blev det mycket att-göra.

Hej då!

Kommentarer
Postat av: madde

Skönt att vara hemma!? ska snart slå mig ner i weber och skriva tenta. vad är det för jävla sa att skriva tenta i :S skulle gärna byta det mot att vara hemma på ön.

2008-10-23 @ 11:28:02
URL: http://mjukostens.blogg.se/
Postat av: madde

kul, ja tentan gick nog bra, ute efter 25 min! Så den var inte överdrivet svår..skönt det.

2008-10-23 @ 14:16:08
URL: http://mjukostens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0