Shopping

Här är mina fynd från gårdagens shopping.



Svarta stövlar Nilsons, skor Dinsko, Skjorta/klänning BikBok, T-shirt i större modell Stiil, träningslinne H&M, Nivea bodylotion och hårgrejs plus rosabandet-band Lindex.



Jag älskar dom! Nilsons 1199 kronor, nu i efterhand värt varenda öre. Nu blir det snåleri fram till fredag då nya pengar kommer :)

Kom hem från stan för en stund sedan, lämnat Anna. Vi har verkligen haft en superhelg. Massa skratt, shopping, GOD middag igår på Båtsmannen och sedan mysig hemmakväll i soffan med film. Idag sov vi ut och sedan drog vi in till stan för lunch på Donken. Mådde illa efter halva hamburgaren dock. Nu ska jag slänga mig på soffan och slöa. Imorgon blir det plugg och sådant. Planerar att åka hem redan onsdagkväll eller så blir det torsdags eftermiddag. Ska bli så himla skönt att komma hem. Var ju 6 veckor sedan nu. På lördag blir det kanske fest och på söndag ska jag med på Annas danspass som hon ska ha i Ronneby. Så träningskläder får åka med hem. Imorgon blir det nog ett steppass om det inte blir promenad/springrunda. Tisdag step core och onsdag air styrka.

Tack Anna för en kanonhelg och hoppas att du satt i rätt ände av tåget när ena änden åkte till Kalmar och andra till Karlskrona ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0