Redan onsdag

God morgon onsdag!
Var uppe vid 8 och gick morgonprommis innan en gon frukost. Grattis till lilla Wibban som fyller stort idag med :) Nästa helg ska vi till Halmstad på 80talsfest, kommer bli gryyyymt. Fre-mån och avslutar helgen gör vi givetvis på GeKås, haha. Har aldrig varit på stället så det ska bli intressant.

Nu kollar jag TopModell och ska snart diska och lite sånt göro. Sen ska jag packa, åker ju hem idag. Kvart i 2 går tåget, tio över 1 går bussen. Hinner jag blir det lite plugg annars ska jag läsa lite på tåget tänkte jag. Ska bli så gudars skönt att komma hem efter 6 veckor. Fest, träning & lite av varje står på schemat.

Nu måste jag röja upp lite här. Ska nog dra igenom med dammsugaren, det är alltid skönast att komma tillbaka till ett prydligt och rent hem. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: frida

ska träffa en man imorgon om jobb på subway :) får se hur det går! hihi

2008-10-22 @ 11:11:41
URL: http://racke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0