Promenaddag

Kom precis hem från dagens andra promenad. Första avverkade jag vid 9 imorse och nu andra runt sjön. Jätteskönt väder, kunde gå i bara tjocktröja och t-shirt. Svängde inom Willys och handlade lite mjölk och morötter för idag ska jag göra köttgryta :) Ska bli intressant, men framförallt gott. Med potatis och gele till. Mums!
Ska värda step vid tio i 7 och sedan bara slapp. Ska även läsa igenom hemtentan en gång till sen ska jag skriva ut den och lämna in i morgon. Skönt att ha lämnat den ifrån sig, lika skönt varje gång.
Nej nu ska jag ut till mitt lilla kött som ligger och tinar upp så snällt.



Hittade bilder från Zandras jätteroliga 20 års fest. Haha.
En glad Johanna, en full Assa och en ännu gladare Caroline!


Kommentarer
Postat av: madde

:) kommer som ett skott om jag hör brandbilen, för antar att det är din lägenhet som brinner då! :)

2008-10-06 @ 18:44:44
URL: http://mjukostens.blogg.se/
Postat av: Zandra

Nu är det snart dags för dig o Madde att komma hem o festa lite med oss!! ;D

2008-10-06 @ 18:56:09
URL: http://zzandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0