Plugg i ett trött tillstånd

Jag förstår fan inte hur man kan vara såhär trött? Hur är det möjligt efter nio timmars god sömn, stadig frulle och hälsosam träning? How? Det är en gåta. Just nu hade jag behövt några tandpetare (utan spetsiga ändar) för att hålla upp mina ögonlock. Dom vill liksom inte stanna på rätt plats. Och det är nödvändigt nu när jag plöjer igenom en bok på engelska, väldigt nödvändigt. Om 5 sidor tar jag break för idag. Ork finns liksom inte. Då ska jag tillreda lite ärtsoppa (läs: trycka ut den ur en korv och värma på spisen) och klicka på lite senap och sätta tänderna i ett havre-knäcke. Vid kvart över 5 börjar träningen, air styrka, vilket ska bli intressant att se om jag tar mig dit i detta dimmiga tillstånd.

Imorgon veckans sista föreläsning vilket innebär att jag får sova ut på fredag, underbart. Men sedan blir det lite plugg, handling och städ av lyan inför Annas intågande. På lördag blir det stan och sedan Båtsmannenbesök (restaurang) för god mat och gott vin. Sedan har vi planerat att avsluta kvällen i min lya med vin och gottit. Vid detta besök hoppas jag att Anna inte slänger iväg sin mobil över axeln när hon ska svara i den, eller lyckas koka över något på spisen som leder till översvämning. Håll utkik efter uppföljning!

Nu väntar sidorna ... shit det var ju 7 sidor, inte fem .. och sen ärtis. Vilket i praktiken kanske inte är det ultimata att äta inför ett träningspass där man ska vara vig och lyfta på benet i tid och otid?

Kommentarer
Postat av: madde

Ja, carro sa det till mig nu! Får bli en springrunda istället"

2008-10-15 @ 16:13:09
URL: http://mjukostens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0