Nostalgipromenad

Härlig dag som kunde ha innehållit lite mer plugg. Men hey, det är ju en dag imorgon med. Då kör vi två kapitel till.
Stoffe kom i förmiddags innan han började jobba. Vi tog en promenad ner på Ekenäs, stället neranför vårt hus som leder ner mot vattnet. Kom på att det var längesen jag var där, riktigt LÄNGESEN. Skam eftersom det är så fint oberoende om det är sommar, vinter, höst eller vår. Fick nostalgi när jag tänkte på att midsommaraftnar när vi gått ner dit och plockat björkris till midsommarstången och prästkragar till bordet. Vi gick förbi träder varifrån jag ramlade hals över huvud ner från, och landade med ryggen på en bergshäll när jag var 12 år sådär. Det var Valborg och mamma fick köra mig i ilfart in till akuten där jag fick gips för en bruten arm. Trädet står kvar, dock utan den ruttna grenen som gjorde att jag brakade baklänges, haha.

Om en stund kommer mamma hem och då ska vi in till mormor och morfar och äta kroppkakor. Mums vad gott. Avis Madde? ;)
Nu ska jag gå ner till soffan och kolla Prisonbreak som Josse satt på, men somnat ifrån. Eller nej, nu kom mor inannför dörren .. tjo!


Kommentarer
Postat av: madde

Ja fy för..Men fick kroppisar sist jag var hemma :) vatt på box nu, antar att du nte är avundsjuk, jävlar vilka magövningar. brukar hon ha skottkärran och det med?

2008-10-23 @ 19:13:16
URL: http://mjukostens.blogg.se/
Postat av: madde

Jo vi kan gå tillsammans då! Ja fy fan, trodde jag skulle dö när man skulle sänka ner benen samtidigt som man gjorde crunshes(stavning??)

2008-10-23 @ 21:18:47
URL: http://mjukostens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0