Mycket trevlig kväll

Vilken underbart mysig kväll jag haft. Taco, rött vin, massa prat och skratt. Precis som det ska vara en fredag i goda vänners lag :) Emelie & Camilla drog vidare ut efter att ha försökt tjata med mig i några timmar. Men trots att ja inte skulle ut dansade jag fuldans i köket och drack gott vin. Nu är jag alltså hemma och ska snart krypa till kojs. Ska bara kolla upp när bussen går in till stan imorgon så jag kan möta upp min bästa Anna klockan 10.10 vid tåget. Sen ska vi ha en fab dag! 



Sommaren 2008 då vi "festade till det lite" ..

Får ju inte glömma, att jag idag köpte årets första julmust. Jag är GALEN i denna dryck och hinkar varje år liter av denna goda dryck. Så varje år när musten står där i affären är jag först ute av alla jag känner. Sjukt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0