Lördag?

Då var det fredag, höll på att skriva lördag för det känns verkligen som det.
Jag och Stoffe har spenderat ett par-tre timmar på stan. Var ute efter stövlarna med stort S, men jag är inte riktigt 100 på några och det ska man vara. Men har ett par på lut så åker kanske in imorgon igen en snabbis. Annars köpte jag två nya träningslinnen och ett par träningsbrax. Plus sockar och fyra ljus. Inte att förglömma alkoholen, imorgon är det ju fest, inflyttningsfest. Stoffe köpte fina Replay jeans som jag just nu tjatar på honom att prova, för jag var inte inne i affären när han köpte dem. Men han vägrar ..

Nu ska vi titta på lite film och sedan börja med nödvändiga fredagstacon och en flarra rödvin. Ikväll blir det bara slappkväll, skönt för jag hade inte orkar något. Badhuset blev inte heller av, kanske imorgon eller söndag. Var för trötta helt enkelt. Nu började The Hills, blir nog lite titt på det i stället.



Här sitter jag och bloggar just nu. Älskar min soffa ..



Jag känner mig intelligent med kurslitteratur och en jordglob nära tillhands, haha.
Jordgloben hade Stoffe med sig upp igår, jag hade skickat bud från mamma&pappa. Det är deras gamla,
men jag kom på att det är ju faktiskt en fin grej och lite sådär mysig att ha. Så där står den!
Vuxenpoäng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0