Lista

Hittade denna listan hos Carro

Favoritcafé: 1344
Favorittidning: Cosmopolitan
Bästa saken som händer i vinter: Eh, jul?
Favoritplagg i garderoben just nu: Min tjocka grå kofta
Längd: 1,67

I höst kommer jag att gå klädd i: Jeans, klänning och ett glatt humör
Mig själv med tre ord: Snäll, otålig och glad
Jag tränar: Body pump, step core, box, core, step
Höger- eller vänsterhänt:  Höger
Humör just nu: Trött
Kläder just nu: Gamla TeamSportia mjukisar, skönaste randiga tröjan från GT, min gosisa Levisetjockis från USA och h&m sjal
Vad sa du senast: Hej då till J.Lindh
Fisk eller badkruka: Fisk
Spelar du något instument: Nej, block och tvärflöjtskarriärerna blev inte långvariga

Morgon- eller nattmänniska:  Både och
Sparare eller slösare: Spara
Har du några homosexuella vänner: Nej
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2

Vad ska barnet/barnen heta? Siri, Selma, Melker, Malte, Feja, Max Jag kan hålla på i hur länge som helst ..
Bio eller promenad: Båda
Är du kittlig: Jätte, mest fötterna och Stoffes hemska kittel vid halsen
Rädd för insekter? Nej
Största svaghet: För snäll, svårt att säga nej och otålig

Det här är jag bra på: Vara glad
Pizza eller hamburgare?: Båda
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?  Har två små söta tatueringar. Hjärta handleden, hjärta vaden
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Gillar du att sjunga? Ja, men allmänheten gillar det inte
Anser du att du är stark? Ja
Använder du knark? Nej!
Kaffe, te eller inget? Te i så fall
Vem är din bästa vän? Jag har så många fina vänner. Hon som har hängt med längst är Anna och kommer alltid att göra. Sedan har vi tjejerna där hemma, ni vet ju vilka ni är. Sedan mina 7 nyfunna vänner här i Växjö. Sen har vi Linn och alla ni andra. Tycker om er alla!
Civilstånd: Tillsammans, 5 år om 19 dagar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0