Godkänd tenta & plugg

Tillbaka i Växjö. Känns som alltid halvtrist att åka tillbaka till skogen efter några dagar hemma, men man överlever ju. Var precis uppe på vår instutition och hämtade hemtentan från förra kursen, var godkänd :) Skönt. Har varit nervös sedan i fredags då vi fick mail att vi kunde hämta tentorna, men jag var ju hemma och det var ganska frustrerande att veta att jag inte kunde hämta den förren idag onsdag. Nu är det som sagt en ny hemtenta som ska skrivas. Läste ut engelskaboken igår och har bara två små pytteböcker kvar, sedan skriva skriva skriva. Vi har egentlig deadline 19 januari, eftersom denna kursen har en typ följdkurs som ligger runt jul. Men jag har satt min egen deadline till 6-7 november, alltså nästa vecka. För den 10 november börjar vi en ny kurs, medierätt och juridik och den är krävande sägs det. Salstenta och grejer så jag vill inte ha en hemtenta från en annan kurs hängande över mig.

Nu tänkte jag plugga några timmar för att vid halv 3 ska min grupp intervjua två personer på Växjö Konst och Design skola till vårt PR arbete. Intressant! Ikväll blir det muskel pass.
I övermorgon drar jag min kos igen, till Halmstad och stannar till måndag. Himla farande här!
Nu blir det plugg!


P.s. Saknar Stoffe D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0