Dimmig dag

Välkommnade denna vecka med att vakna trött i både kropp och knopp. Ser dimmigt och näsan är täppt. vilket tyder på att jag kan ha ännu en förkylning på intågande. Men den ska inte få komma! För i helgen får jag ju finbesök och då ska jag vara fit. Håller på att tvätta & fixa lite här hemma. Skulle börjat plugga var det tänkt, men min bok har inte kommit än. Får ta tag i det imorgon.
 Ikväll ska jag förhoppningsvis piggna till med hjälp av ett muskelpass. Brukar inte kunna gå på det eftersom jag värdar på måndagar och det krockar. Men idag ska Wibban ta mitt pass eftersom jag ska ta hennes på torsdag, så då får man passa på att jobba på muskelmassan lite ;) Imorgon stepcore, onsdag air styrka och på torsdag är det ingen box så då får det bli core tror jag.

Back to tvätten


Kommentarer
Postat av: bitte

fin bild

2008-10-14 @ 13:35:04
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0