Då var det torsdag igen

Då var ännu en skolvecka över. Föreläsningar tis-tors, så nu är det helg för mig igen. Pluggfri sådan, ska bli skönt. Ikväll kommer Stoffe vilket även det ska bli skönt, mycket mysigare än att vara pluggfri såklart. Har ju inte setts på tre veckor så nu ska vi bara mysa och sådär. Imorgon har vi planerat in en statstur och sedan åka till badhuset för att simma & vara barn i äventyrsbadet. På kvällen har jag bestämt taco, idol, godis och mys. På lördag är det inflyttningsfest hos Camilla&Johanna så då blir det en tur dit. Sivans sen och söndag bara slappt.

Ikväll är det box som står på schemat. Är alltid med lite skräckblandad förtjusning jag går dit på torsdagar. Det är verkligen superskoj men den känslan av utmattning som infinner sig efter några rundor krokar och up-cuts är inte att leka med. Har precis städat hela lägenheten, behövligt som alltid. Inte för att det på något sätt är skitigt här i den meningen, men det är hemskt att små knäckebrödssmulor fastnar under sockarna. Det är skitigt för mig!

Nu sa jag värma till lite mat som mamma&pappa hade med sig förra helgen. Färsk pasta och fläskfilee med mögelostsås såg det ut som. Ska bli härlig torsdagslyx. Sedan blir det soffan några timmar innan boxen lite över 5.
Ikväll ringer Anna för att chittchatta lite :) Däkan kommer ju nästa helg, då blir det trevlans!

Efter lite övervägande kommer här en av bilderna från vår kväll på Stallarna, omringade av Indider.
Sanna ser ut att dö i vilken sekund som helst och jag har en gigantisk stor och fläckig arm här, men det bjuder vi liksom på. Observera vår lilla vän i mitten, mannen i tweedkavaj. Vilken kväll, vilken kväll ..




Kommentarer
Postat av: madde

go bild

2008-10-09 @ 15:56:21
URL: http://mjukostens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0