Busy me

Nu har denna vinterns första snö bestämt sig för att komma. Dock blandat med regn, men det gör väl inget. Snö som snö! Lägger sig gör det inte heller, men SNÖ som SNÖ som sagt. Tvättade precis mina vita converse i hopp om att de åter skulle få sin fina vita färg. Önsketänk! Jag tror det är dags att köpa ett par nya vita godingar till våren, mina sjunger nog på sista refrängen! Glad mamma? Hon misstycker starkt att jag går i tunna vita tygskor i höstrusk och jag kan faktiskt hålla med. Med tanke på att de säkert inte hinner torka till jag ska packa inför helgen heller, så får de nog stanna hemma. Ännu bättre mor?

Nu ska jag ta en alvedon, hämta tvätten om en halvtimme, på möte om utlandsstudier om en timme, värda om två och en halv timme och träna box om 3 timmar. Busy ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0