Box - ultimata träningsformen

Jag älskar box. Det är så otroligt härligt att slå och kicka det hårdaste man kan och känna att man bara får mer och mer mjölksyra :) Idag hade jag någon jävla illska i blicken för Wibban såg på mig, mitt i mina krokar, och sa: jävlar, är du arg på någon idag eller? Haha, det var jag inte. Men hade riktigt bra med kraft idag. Sedan körde jag slut på mina sista krafter i sista rundan intervaller. Härligt!

Nu sitter jag här och väntar på min man som är på intågande. Har tagit upp dubblingar ur frysen (världens godaste bröd för er som inte bor på Sturkö) som jag tänkte göra lite rågskorpor av när Stoffe kommer, lite kvällsmacka. Om en stund ringa Anna så jag borde nog duscha, för NEJ det har jag inte gjort. Jätteäckligt jag vet, men jag har fan inte orkat. Är ju bara jag själv som lider av odörerna i så fall ...



Här var vi vår utsikt på Stallarna i tisdags. Haha. Inte jättemånga som inte var indier som ni kanske ser. Bäst är ändå vår lilla etta Calle ( vit och blårandig tröja). Han var vår bodyguard under kvällen.


Kommentarer
Postat av: madde

alla vet inte vad rågskorpor heller är. :Smen gud så gott det är!

2008-10-10 @ 09:02:58
URL: http://mjukostens.blogg.se/
Postat av: Carro

Oj ja, visst minns jag den kvällen:) Även fast den var dimmig men de var en förbannat kul kväll det är en sak som är biff!!

2008-10-10 @ 13:40:39
Postat av: Anna

de internationella studenter som hittat hit utanför avtal och utbyten hade haft sin välkomstfest och efterfesten var förlagd för stallet ;) haha... de kommer i huvudsak från pakistan och indien :P

2008-10-12 @ 11:59:20
URL: http://www.annawiman.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0