Andra oktober

Dagens seminarie gick bra, tog en timme mindre än vad schemat sa, skönt. Nu är jag alltså hemma, ska ta någon lunch och sedan sätta igång och skriva på sista uppgiften till hemtenta. Har en hel del upplslag att skriva om, plus att den inte ska vara mer än runt 3 sidor. Vilket oftast är svårare ska jag tala om. Hellre minst 5 sidor än 3. Helgen ser ut att bli bra. Vi hade lite planer på att gå ut imorgon fredag, men jag vet inte om vi kanske ändrat oss. Hade varit skönt med bara lite matlagning och sånt med. På lördag kommer mamma & pappa till 99 % och då ska jag hitta ett par stövlar på stan. Har två stycken på G. Kvällen vet ja inte vad som händer och söndag eventuellt lite plugg om ja inte är klar.
Nu kallar magen på mat sedan plugg. Ikväll mördarbox med Linda. Det tar emot att säga, men jag har fortfarande träningsvärk (om än lite) i ryggen sen förra torsdagen. HUR mina vänner, HUR går det till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0