23.45

Tänkte slänga in några pics som jag tog alldeles nyss. En liten fotostund i mitt enkla boende precis innan läggdags ..




Jag har städat två av gaderoberna idag och visst blev det fint? Det såg ut som K.R.I.G.E.T. innan ..



Ursäkta mina underkläder. Men har ni någongång sett något så organiserat?



Min nya lämpskärm lyser fint ikapp med mina lila ljus, ja de är lila inte svarta



Nu tänkte jag krypa till kojs i skönaste pyjamasbraxen ever. Kan det vara bästa USA köpet?



Nu är det kväll så nu signar ja ut. Over and out som vi säger på militärspråk

Ja jag är ju för härlig. Bjuder på trosbilder hippsan som hoppsan och signar ut appropå ingenting. Haft en trevlig kväll på tu-man-hand som inneburit Du är vad du äter, och ett trevligt litet tilltugg i samma tema; morötter och gurka i holidaydipp. Jag är ju en klippa. OCH jag är väldigt trött. Imorgon ska ja upp vid 9 för att gå en sväng, eftersom det inte blir träning imorgon då det är fredag. Sedan ska jag läsa minst 1-2 kapitel i boken med minst text ever. Sen blir det städ och sen handla. För att avsluta kvällen med taco. Deja vu? Har jag inte skrivit detta innan.
  Om jag skulle ta och deja vua mig själv i säng nu kanske. Jag har absolut inget vettigt att skriva såhär tjugo i 12 en torsdagskväll så varför ödsla tid på det? Det kan man fråga sig, men likt förbannat sitter jag här och skriver med mina små händer. Eller små och små, tycker jag har ganska stora faktiskt. Eller inte STORA som i STORA kanske, utan stora som i normala och inte STORA.
  Idag dödde jag nästan på Martinas step airpass. Jag var svettig som en brunstig tjur (?) men mina höga knän satt verkligen under hakan och v-stegen gjorde jag nästan utanför lådan. SÅ duktig var jag, så det där med brunstig tjur tar jag tillbaka. Eller jag var ju fortfarande svettig, men liknelsen med ett ko-djur känns lite för överdrivet. Kanske mer kan likna mig i svettväg som en svettig tjejko. Låter betydligt bättre.
Vet att mamma kommer att sitta och läsa detta och skratta åt mina meningar och formuleringar. Inte på hånande sätt utan för att hon har en dotter som verkligen kan uttrycka sig i ord och bild. Nej för tusan inte i bild, det var överdrift. Nej nu svamlar jag igen, GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, vad ska man kommentera på detta inlägg??:............

/mamma

2008-10-17 @ 07:53:47
Postat av: madde

Johanna, en fråga! Finns det hankor? gillade din tjejko, har bestämt för mig att det heter tjur! :)Underhållande inlägg iaf!

2008-10-17 @ 08:44:53
URL: http://mjukostens.blogg.se/
Postat av: madde

Haha..Ja bara man vill så går ju hankor bra! låter snällare.tjurko?!:S dock inte att förväxla med grannön tjurkö

2008-10-17 @ 10:22:32
URL: http://mjukostens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0