Västkusten!

Tillbaka i Växjö efter en rolig helg. Jag, Maja och Wibban skippade GeKås och åkte tåg hem igår i stället. Har verkligen haft en underbar helg. Låång promenad till Tylösand, skratt, mysig utekväll med goda drinkar, lite lätt shopping & en galet rolig 80 tals fest. Det var så sjukt skoj och vi dansade till sen natt.
Nu är jag tillbaka i bubblan på campus och har mycket att stå i, jättemycket. Får ont i magen bara att tänka på det. Det är fullt upp hela veckan och det finns nada tid till att andas. Nästa vecka blir inte roligare den då den fruktade rättskursen drar igång .. Hitta fokus, hitta fokus.










Kommentarer
Postat av: karin

tack så jättemycket! :) ny är helt fantastiskt! jag vill tillbaka!!! bilderna har jag fotat med en canon digitalkamea ixus860IS

2008-11-03 @ 15:59:27
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se/
Postat av: karin

jag har bara använt mig av basfunktionerna på digitalkameran när jag fotar men jag köpte en systemkamera i lördags i N.Y, men de bilderna har jag inte lagt upp på min dator än...

jag trycker nog bara på knappen... ;-)

du är ju inte så dålig själv heller på att fota!!!

2008-11-03 @ 18:15:36
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0