Midnatt

Nu ska jag snart jumpa i säng. 00.00 ska datorn vara avstängd, dagens mål. Då de andra målen inte blev uppfyllda. Har som sagt inte ens öppnat juridikböckerna idag. Men jag tar nya tag imorgon och då ska jag infinna mig på biblioteket. Helst 8, halv 9 är också acceptabelt. Men inte 9. Där ska jag sedan plugga till 1 någongång för att sedan handla med Wibban. Morgondagens mål alltså. Så vill ni mig något hittar ni mig i tysta lässalen på bibblan eller på mobilen. Som Anna sa idag i kvällens långa samtal. En annan sitter ju bara med mobilen bredvid sig och hoppas att någon ska ringa.

Nu närmar sig klockan midnatt och det är dags för mig att sussa! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0