Malmö

Trots tråkinlägget nyss måste jag ju berätta om Malmöhelgen. Har haft jättebra! Åkte vid 7 i lördagsmorse och entrade ett vitmålat Skåne. Checkade in på hotellet och gav oss sedan ut på stan. Hittade lite småplock såsom väska, mössa, halsduk, grejer till lägenheten med mera. Vid 6 började musikalen, Jesus Christ Superstar, på operan. Mycket bra, Ola skötte sig. Efter musikalen gick vi och åt på Lilla Torg och sedan var klockan mycket. Sussade i våra rum och upp vid 9 snåret på söndagen för att äta god hotellfrukost, inget slår det. Checkade ut och åkte mot IKEA där jag gick lös som vanligt. Sedan mot en galleria och sedan outlet i Svedala och sedan hemåt. Var hemma igen runt halv 6 och där tog helgen slut. Jättebra sådan! Tack familjen.

        
    

Jag på väg till Malmö, rastplats i Skåne, mamma på hotellet, Josse innan musikal, pappa med sina nya Gant skor,
Malmö operan, Jesus Christ Superstar, Zlatans kåk & jag innan musikal!



Kommentarer
Postat av: Louise

Hej Johanna! Hur är det med dig? Vad kul att du också såg den, jag såg den i tisdags (oj en vecka sen redan!). Vi satt på tredje raden, är lite kär i Ola så var tvungen att sitta nära :P

Håller med dig om att den var mycket bra :)



kramar

2008-12-02 @ 00:34:18
URL: http://www.louisee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0